Blog - HelNews

Νίκος Κοκλώνης: Όταν γυρίζω τα βράδια στο σπίτι, δεν υπάρχει κανείς να με περιμένει

Ο Νίκος Κοκλώνης σε συνέντευξή του στο περιοδικό Down Town μίλησε για το Just the 2 of us, τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε και έκανε μία σπάνια εξομολόγηση

Αναφερόμενος στην προσωπική του ζωή τόνισε πως αυτό που του του λείπει είναι ένας μεγάλος έρωτας.

«Επαγγελματικά είμαι σε πολύ δημιουργική φάση, αλλά συναισθηματικά νιώθω μόνος και άδειος. Όταν γυρίζω τα βράδια στο σπίτι, δεν υπάρχει κανείς να με περιμένει και αυτό μερικές φορές το νιώθω δυσβάσταχτο. Σαφώς και υπάρχουν πολλοί πειρασμοί γύρω μου, αλλά δεν έχω εστιάσει κάπου. Δεν μου αρέσει όμως το βράδυ να κοιμάμαι μόνος μου, παρέα με τα σκυλιά μου. Από την άλλη, αυτά τα πράγματα δεν έρχονται κατά παραγγελία», είπε χαρακτηριστικά.

Στην συνέχεια τόνισε πως «στο μόνο που έχω βαλτώσει τελευταία είναι η προσωπική μου ζωή. Και φταίω εγώ. Όπως στη δουλειά μού αρέσει να βρίσκω έναν νέο στόχο να με πωρώσει, έτσι και στην προσωπική μου ζωή θέλω ή να ερωτευτώ πολύ ή καλύτερα τίποτα. Αν ερωτευτώ πολύ, τα δίνω όλα και το ίδιο περιμένω και από τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου. Ανεβάζω ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων γιατί κρίνω από το τι κάνω εγώ – έτσι, συχνά απογοητεύομαι και εύκολα. Δεν μπορώ τα χλιαρά και τα ημίμετρα, βαριέμαι. Για να μην είμαι και άδικος, έχω γνωρίσει και μεγάλους έρωτες που ήταν εκεί για τον Νίκο. Νιώθω όμως πως το real thing ακόμα δεν έχει έρθει».

Για το J2US, ο Νίκος Κοκλώνης είπε πως «το show είναι ένας ζωντανός οργανισμός, εμπλέκονται πάρα πολλοί άνθρωποι, μπροστά και πίσω από τις κάμερες, έχουμε όλοι απαιτήσεις – και πρώτα απ’ όλα ο καθένας από τον εαυτό του. Συνήθως, μένω ξάγρυπνος μέχρι τις 8 το πρωί της Κυριακής περιμένοντας τα νούμερα. Ευτυχώς, η εκπομπή πάει εξαιρετικά σε τηλεθέαση, κάνουμε κάθε Σάββατο πρωτιές, και αυτό μου δίνει ενέργεια και συνήθως το πάω σερί άυπνος τις Κυριακές».

Η καραντίνα
Για την περίοδο της καραντίνας που ήρθε λίγο μετά την έναρξη του show, ο ίδιος εξομολογήθηκε πως «μου κόπηκαν τα πόδια, τα έχασα, αλλά μέσα από αυτή την εξέλιξη που έφερε τα πάνω κάτω δέθηκα περισσότερο και με τους κριτές, και με τους παίκτες. Εκτίμησα τη στάση τους, γιατί όλοι, μα όλοι, επικοινώνησαν μαζί μου και πρότειναν να μειώσουν στο μισό την οικονομική μας συμφωνία για να με στηρίξουν. Ήταν πολύ συγκινητικό αυτό, μου έδωσε δύναμη. Ένιωσα ότι είχα να κάνω με συνεργάτες με όλη τη σημασία της λέξης, που καταλάβαιναν την αγωνία και το ρίσκο μου. Ευτυχώς, έπειτα από ένα δίμηνο σχεδόν, επανήλθαμε και να που ολοκληρώνεται το show με τόσο μεγάλη επιτυχία. Από την άλλη, το ταρακούνημα δεν το φοβήθηκα. Στα δύσκολα λειτουργώ καλύτερα. Έχω μάθει να χειρίζομαι καλύτερα ένα πλοίο στις φουρτούνες».

Οι οικονομικές δυσκολίες

Μάλιστα ο Νίκος Κοκλώνης δεν δίστασε να μιλήσει και για την δύσκολη περίοδο που βίωσε στα οικονομικά του λίγα χρόνια πριν, αποκαλύπτοντας πως λίγοι ήταν εκείνοι που του στάθηκαν. «Δεν υπολόγιζα -και ήταν λάθος μου- ότι στη δουλειά για να πετύχεις πρέπει να κάνεις συμμαχίες. Ήμουν εντελώς αντίθετος με αυτό. Όταν αρνήθηκα να συμμετέχω σε επαγγελματικές ομάδες του ταξιδιωτικού χώρου, ανταγωνιστές κατάφεραν και μου έκλεισαν την άδεια έκδοσης εισιτηρίων για κάποιες χώρες. Από εκεί ξεκίνησε η κρίση που οδήγησε στην καταστροφή. Τελικά αποφάσισα να την πουλήσω σε Κινέζους επενδυτές, με τον όρο πως θα παρέμενα στη διοίκηση. Βρήκαν ένα παράθυρο στη συμφωνία, με απέλυσαν, έκλεισαν τα γραφεία της Ευρώπης και βρέθηκα στο μηδέν, ταπί. Δεν είχα ούτε ένα ευρώ στην τσέπη για να πάρω το λεωφορείο, να πάω να κάνω ραντεβού. Δεν ήθελα να το αντιληφθούν οι γονείς μου, έτσι ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να δανειστώ χρήματα από εκείνους. Είχα φτάσει σε έναν πάτο συναισθηματικό, ψυχολογικό, επαγγελματικό. Και εκεί ταρακουνήθηκα», δήλωσε με το χέρι στην καρδιά.

Ποιο ήταν όμως το στήριγμα του εκείνη την δύσκολη περίοδο; «Για ένα διάστημα, έμεινα με την τότε σχέση μου σε ένα μικρό διαμέρισμα 60τ.μ. στο Κερατσίνι. “Αγάπη μου, δεν με νοιάζει που τα χάσαμε όλα. Με νοιάζει να είμαστε οι δυο μας καλά και ας τηγανίζουμε γαύρο”, έλεγα και ήμουν και πολύ χαρούμενος. Εκείνος ο γαύρος άξιζε πολύ περισσότερο από το πιο γκουρμέ δείπνο στο πιο ακριβό εστιατόριο του κόσμου. Αυτό το κοινότοπο που λένε όλοι πως «Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία», ισχύει. Για μένα εκείνο το διαμέρισμα των 60τ.μ. στο Κερατσίνι ήταν η καλύτερη βίλα του κόσμου. Γιατί συναισθηματικά ήμουν μια χαρά… Θυμάμαι ποιος μου στάθηκε στα δύσκολα. Όταν χρειάστηκα τη στήριξή τους, την ηθική κυρίως, ελάχιστοι στάθηκαν δίπλα μου. Είμαι δοτικός άνθρωπος, και το βρακί μου μπορώ να σου δώσω αν μου το ζητήσεις. Απογοητεύτηκα όταν οι φίλοι μου, ειδικά από τον επιχειρηματικό χώρο, εξαφανίστηκαν. Εκεί που κάθε μέρα επιδίωκαν να συναντηθούμε, ξαφνικά ούτε τηλέφωνο. Το ίδιο και celebrities που μέχρι να χάσω την AirFast παρακαλούσαν κοινούς γνωστούς να τους καλέσω στα parties μου.

Όταν ανέκαμψα οικονομικά, επανήλθαν όλοι, όμως εγώ δεν είμαι ο ίδιος Νίκος. Θυμάμαι ποιος μου στάθηκε στα δύσκολα. Όπως ο Τρύφωνας Σαμαράς και δυο-τρεις ακόμα φίλοι», πρόσθεσε ο Νίκος Κοκλώνης.

ΜΕΤΡΟ. Έναρξη λειτουργίας των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

ΜΕΤΡΟ. Έναρξη λειτουργίας των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

ΜΕΤΡΟ. Έναρξη λειτουργίας των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

Έναρξη εμπορικής λειτουργίας των σταθμών του μετρό Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια

Αναδιάρθρωση λεωφορειακών γραμμών με στόχο την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, θα τεθούν σε εμπορική λειτουργία οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά. Πρόκειται για τους σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια

Την ίδια ημέρα, θα τεθεί σε ισχύ ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, με στόχο την διαλειτουργικότητα του δικτύου των οδικών συγκοινωνιών με τους νέους σταθμούς της γραμμής 3 του μετρό.

Οι συχνότητες των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στους τρεις νέους σταθμούς

 

 

Ο σταθμός της Αγ. Βαρβάρας βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του Κορυδαλλού στην πλατεία Ελευθερίας και της Νίκαιας στην πλατεία Αγ. Νικολάου. Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.

Η συχνότητα των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω – Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω – Νίκαια θα είναι 8 λεπτά.

Το πρώτο δρομολόγιο, από τον σταθμό Νίκαια, θα ξεκινά στις 05.30 το πρωί και το τελευταίο στις 12.05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως την Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022, με την προσθήκη των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στο δίκτυο της ΟΣΥ

Οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που αφορούν την ΟΣΥ, 12 συνολικά, βασίζονται αφενός σε τροποποιήσεις γραμμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων και αφετέρου στην ίδρυση νέας γραμμής που θα διασυνδέει τον Δήμο Πειραιά με το δίκτυο του μετρό.

Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις: Η πρώτη φάση που θα υλοποιηθεί με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών.

Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα αξιολογηθεί η διαμορφωθείσα κατάσταση και ο Οργανισμός θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών.

Πιο αναλυτικά, για την πρώτη φάση έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

-Δημιουργία μίας νέας γραμμής (γραμμή 900 Πειραιάς – Στ. Μετρό Νίκαια) που θα συνδέει τον Δήμο Πειραιά με τον σταθμό του μετρό Νίκαια.

Η νέα γραμμή θα ακολουθεί τη διαδρομή: Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Καλλιμασιώτη, Ακτή Κονδύλη, Αιτωλικού, Δερβενακίων, Τζαβέλα, Γ. Γρεβενών, Λαοδικείας, Αιγάλεω, Ακτή Κονδύλη, Ακτή Καλλιμασιώτη, πλ. Καραϊσκάκη.

Η νέα γραμμή οδηγεί στην κατάργηση της γραμμής 847 Νεάπολη – Πειραιάς Β’, αφού η διαδρομή της καλύπτεται από τις νέες διαδρομές των γραμμών 800 Νίκαια – Πειραιάς, 827 Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα και 846 Νεάπολη – Πειραιάς Α’.

-Διατήρηση της σύνδεσης του Δήμου Πειραιά με τους Δήμους Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας – Α.Ι.Ρέντη, Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας μέσω βασικών γραμμών που κινούνται στον άξονα βορρά – νότου, δημιουργώντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές που θα κινούνται επί των κύριων οδικών αξόνων (Π. Ράλλη και Γρ. Λαμπράκη), με κατεύθυνση προς τους νέους σταθμούς μετρό.

-Τροποποίηση ομάδας γραμμών που συνδέουν σήμερα τους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας- Α.Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού, Περάματος και Αγίας Βαρβάρας με τους Δήμους Πειραιά και Αθηναίων, και μετατροπή τους σε τροφοδοτικές γραμμές των νέων σταθμών μετρό, δίνοντας την δυνατότητα μετεπιβίβασης, είτε στο δίκτυο μετρό, είτε στο δίκτυο υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων για τη σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα.

Οι λεωφορειακές γραμμές που τροποποιούνται είναι οι γραμμές 800 (Νίκαια – Πειραιάς), 806 (Κορυδαλλός – Στ. Αιγάλεω), 809 (Σχιστό – Κορυδαλλός – Πειραιάς Α’), 820 (Κερατσίνι – Σταθμός Αιγάλεω), 827 (Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα), 828 (Πειραιάς – Άσπρα Χώματα – Γ΄ Νεκροταφείο), 837 (Άνω Αγ. Βαρβάρα – Στ. Αγ. Μαρίνα), 846 (Νεάπολη – Πειραιάς Α’), Β18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Π. Ράλλη) και Γ18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη).

Σημειώνεται ότι για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, πέρα από τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους τρεις νέους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και στο δίκτυο της ΟΣΥ, λειτουργούν 115 σημεία πώλησης και επαναφόρτισης εισιτηρίων σε περίπτερα και καταστήματα ψιλικών στην ευρύτερη περιοχή.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΓΚ. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

ΣΤ.ΜΕΤΡΟ

ΛΕΩΦ. ΓΡΑΜΜΕΣ

ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

ΑΝΩ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑΑπευθείαςΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-

ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ

837
ΑπευθείαςΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ

ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

830
ΚΑΤΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΑπευθείαςΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-

ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ

837

ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ820
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ πέριξ Π. ΡάλληΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ820, 841
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ πέριξ Γρ. ΛαμπράκηΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ842
ΕΥΓΕΝΕΙΑ

ΧΑΡΑΥΓΗ

Απευθείας και με μετεπιβίβαση 832-833ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ820 και σε συνδυασμό με 832-833
ΑΓ.ΜΗΝΑΣΜε μετεπιβίβαση επί της Π. Ράλλη στην 841, 820ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑ826 συνδυασμός με 841, 820
ΑΓ.ΜΗΝΑΣΜε μετεπιβίβαση επί της Γρ. Λαμπράκη στην 842ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ826 συνδυασμός με 842
ΑΜΦΙΑΛΗΜε μετεπιβίβαση επί της Π. Ράλλη στην 841, 820ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑ826 συνδυασμός με 841, 820
ΑΜΦΙΑΛΗΜε μετεπιβίβαση επί της Γρ. Λαμπράκη στην 842ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ826 συνδυασμός με 842

ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΣΧΙΣΤΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ-ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ806,809,810 (προς σταθμό)
ΑπευθείαςΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ807
ΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ809, 810 (από σταθμό)
ΤΕΡΜΑ ΚΑΡΑΒΑΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ806
ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ807
ΒΟΡΕΙΑ ΦΥΛΑΚΩΝΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ806,809, 810 (προς σταθμό)
ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ809,810 (προς Κορυδ.)
ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ807
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ πέριξ Γρ. ΛαμπράκηΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842,806,809,
ΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ827, 830 (από σταθ.)
Γ’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΑπευθείαςΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842
ΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ827, 909,21,830 (από σταθ.)
Πέριξ ΑΘΗΝΑΣΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ831 (από σταθ.), 830,842 (προς σταθ.)
ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ830 (από σταθ.)

ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ-Α.Ι.ΡΕΝΤΗ

ΑΝΩ ΝΕΑΠΟΛΗΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ800,846,
ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ852
ΝΕΑΠΟΛΗΑπευθείαςΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842
ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ800,842,846,809,806,810
ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ800,809
ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ852
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ809
ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ846
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ750 (προς σταθμ.)
ΝΙΚΑΙΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ800,841,820,846,

827,828,909

ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ809, 831 (από σταθ.), 830
ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ800, 842 (από Γρ. Λαμπράκη)
ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ827,842,21
ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ809,827
Γ’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ827,909,21,830 (από σταθ.),
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842
Α.Ι.ΡΕΝΤΗΣ (Θηβών, Μπελογιάννη)ΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ828,909
Γ.Π.Ν. ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ21,827,828,900
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842
ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ VILLAGE RENTIΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ909,828,21,827
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ842
ΚΤΙΡΙΟ ΚΕΡΑΝΗΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ828

ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΕΝΤΡΟ, ΛΙΜΑΝΙ, ΗΣΑΠ,ΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ900,827,828,830,831,810,
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ830, 831 (από σταθ.)
ΠΕΙΡΑΙΑΣΚαι με μετεπιβίβασηΣΤ.ΝΙΚΑΙΑΣτην 900 από την πλ. Καραϊσκάκη σε συνδυασμό με όλες τις διερχ. γραμμές
ΑΓ.ΣΟΦΙΑΑπευθείαςΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ909,900
ΜΑΝΙΑΤΙΚΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ827,810,830,831 (προς σταθ.)
ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ831 (από σταθ.),830
ΚΑΜΙΝΙΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ828
ΚΟΚΚΙΝΙΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ828,909,827
ΤΑΜΠΟΥΡΙΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ900
Γ.Π.Ν. ΤΖΑΝΕΙΟΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ909
ΜετεπιβίβασηΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ900 σε συνδυασμό με 300,909
Γ.Π.Ν. ΜΕΤΑΞΑΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ909
ΜετεπιβίβασηΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ900 σε συνδυασμό με 909,906
ΠΑ.ΠΕΙ.ΑπευθείαςΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ827,828,900 (συνδυασμός με πεζή μετακίνηση)
ΜετεπιβίβασηΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ900,827,828 σε συνδυασμό με 915,229

Διαβάστε επίσης »

ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 30

Δείτε τι θα συμβεί στα νέα επεισόδια της συγκλονιστικής σειράς ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ του Μανούσου Μανουσάκη

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 30

Στον απόηχο της βίαιης δολοφονίας του Θεόκλητου από τους Νεότουρκους ο Μίλτος αποφασίζει να ψάξει για την Ιφιγένεια, το μωρό και τις άλλες γυναίκες αλλά καταλαβαίνει ότι μόνο με τη βοήθεια του Ζαχάρωφ μπορεί κάτι να πετύχει, διότι το μένος εναντίον των Ελλήνων κυριαρχεί παντού. Στην Αμισό οι Τούρκοι θέλουν να εξοντώσουν όλους τους χριστιανούς και ο Οσμάν αποφασίζει να συλλάβει τους Παυλίδηδες υποψιαζόμενος που βρίσκονται.

Παράλληλα ο Χότζας συναντάει το καραβάνι με την Ιφιγένεια και τους άλλους και συγκρούεται με τον Μουράτ, επειδή θέλει να τους βοηθήσει λόγω της κατάντιας τους. Του αναφέρει τι λέει το κοράνι για τους ταλαιπωρημένους και του επιβάλλει τη γνώμη του, για παροχή φαγητού και νερού. Μετά τρέχει στο χωριό και ζητάει από τον μάγειρα να φτιάξει φαγητό για τους αιχμάλωτους και υπόσχεται το παλτό του για αμοιβή.

Την ίδια στιγμή ο Μίλτος που περιμένει για βοήθεια, μαθαίνει ότι οι χριστιανοί εκτοπίζονται σε ερημιές για να πεθάνουν ενώ η Ιφιγένεια, η Σοφία και οι άλλοι κρατούνται στην εκκλησία του χωριού που στους τοίχους της είναι γραμμένες με αίμα φράσεις και ημερομηνίες χριστιανών που θανατώθηκαν. Λίγο πιο μακριά η ανυποψίαστη Ειρήνη μαθαίνει από τον Χότζα ότι πρέπει να φτιάξουν φαγητά για τους αιχμάλωτους χριστιανούς, αγνοώντας ότι ανάμεσα σε αυτούς είναι η μάνα της και η αδελφή της. Στο μεταξύ, στα λατομεία με τους αιχμάλωτους, ο Ονούρ Ασλάν κάνει επίδειξη σκληρότητας ενώ ο Νικολαΐδης προσπαθεί να σώσει τους άρρωστους για να μην επεκταθούν οι ασθένειες.

Ο Οσμάν χρησιμοποιεί την Σωτηρία και προτείνει στον Θέμη να τους παραδοθεί και για αντάλλαγμα θα αφήσει την Βασιλική, την Ευγενία και τους υπόλοιπους να γλιτώσουν. Ο Θέμης αποφασίζει να το κάνει παρά τις αντιρρήσεις όλων, αν και φοβάται ότι ο Τούρκος δεν θα κρατήσει το λόγο του. Πηγαίνει να παραδοθεί αλλά πριν ο Οσμάν τον σκοτώσει με το όπλο του, ακούγεται μια ομοβροντία πυροβολισμών από τους Παναγιώτη, Ανέστη, Χρήστο και άλλους και έτσι γλιτώνει μαζί με τους υπόλοιπους, ενώ μέσα στον χαμό η Βασιλική σκοτώνει με τουφέκι τον Μουσταφά.

Μετά οι Αμισιώτες με την Ευγενία και τον παπά Ευτύχη ξεκινάνε για ένα μοναστήρι ενώ η Βασιλική και η Χαρά μένουν πίσω οπλισμένες με τους άλλους. Στην εκκλησία ο Χότζας και η Ειρήνη φέρνουν ψωμί και νερό, αλλά αυτή δεν βλέπει την μάνα της και την Ιφιγένεια, γιατί ο Χότζας την αποτρέπει να δει τους δυστυχισμένους. Ο Μίλτος περιμένει ακόμα για βοήθεια και μαθαίνει από τον Νεγρεπόντη ότι οι Τούρκοι καίνε, βιάζουν και σκοτώνουν τους Έλληνες αλλά η Ελλάδα δεν κάνει τίποτα για τους διωγμούς αυτούς. Στο μεταξύ ο Θέμης, η Βασιλική, η Ευγενία και όλοι οι Αμισιώτες καταλαβαίνουν ότι είναι αποκλεισμένοι από τον Οσμάν, τον Οντούρ και στρατό που έχει έρθει και αποφασίζουν να πέσουν πολεμώντας. Τρέχουν και κρύβονται σε μια σπηλιά και καταλαβαίνουν ότι δεν έχουν καμία ελπίδα να σωθούν.


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κορονοϊός. Απαγόρευση εισόδου στην χώρα μας των Σέρβων πολιτών

Κορονοϊός. Απαγόρευση εισόδου στην Ελλάδα των Σέρβων πολιτών

Κορονοϊός. Απαγόρευση εισόδου στην χώρα μας των Σέρβων πολιτών

Απαγόρευση εισόδου των Σέρβων πολιτών στην ελληνική Επικράτεια

Από Δευτέρα 6.7.2020 και ώρα 06:00 απαγορεύεται η είσοδος των Σέρβων πολιτών στην ελληνική Επικράτεια για προληπτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας από την περαιτέρω διάδοση του κορωνοϊού COVID-19

Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 42073 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 2746/05.07.2020
Τροποποίηση της υπ’ αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.41013/30.6.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και Εσωτερικών Επιβολή του μέτρου της απαγόρευσης εισόδου στη χώρα των υπηκόων τρίτων κρατών πλην των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Συμφωνίας Σένγκεν προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 για το χρονικό διάστημα από 1.7.2020 έως και 15.7.2020 (Β ́ 2658), όπως ισχύει, ως προς την απαγόρευση εισόδου στη χώρα υπηκόων της Δημοκρατίας της Σερβίας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, για το χρονικό διάστημα από 6.7.2020 έως και 15.7.2020.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΥΓΕΙΑΣ – ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
αποφασίζουμε:

 

ΑΡΘΡΟ ΜΟΝΟ

1. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου μόνου της υπ’ αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.41013/30.6.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και Εσωτερικών (Β ́ 2658), όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ’ αρ. Δ1Α/ΓΠ.οικ.42065/3.7.2020 κοινή απόφαση των ιδίων Υπουργών (Β ́ 2732) διαγράφεται η φράση Δημοκρατία της Σερβίας.

2. Η παρούσα τίθεται σε ισχύ στις 6.7.2020 και ώρα 06:00.

Σχετικά: Κορονοϊός. Απαγόρευση εισόδου στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας

 

Η επικαιρότητα στο Twitter: